Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku
w godz. od 7.00 – 15.00
Sprawy uczniowskie załatwiane są w godz. od 8.00 do 12.00 ( w czasie przerw )
telefon kontaktowy: 33 867 18 59
e-mail: sekretariat@spsienna.pl
1. Wyrabianie legitymacji szkolnych.
Legitymacje szkolne wyrabiać mogą uczniowie klas I – VIII. Wyrobiona legitymacja powinna służyć uczniowi przez cały okres nauki w szkole.
2. Przedłużanie ważności legitymacji.
Legitymacja szkolna ważna jest do 30 września każdego roku. Przedłużanie ważności tego dokumentu odbywa się corocznie od 15 września danego roku.
3. Ubezpieczenia.
Ubezpieczony uczeń może starać się o odszkodowanie z tytułu doznanego wypadku, bez względu na miejsce jego wystąpienia.
Po zakończeniu leczenia należy pobrać ze szkoły numer polisy. Rodzice zgłaszają szkodę osobiście, online lub telefonicznie w odpowiednim Towarzystwie Ubezpieczeniowym obowiązującym w danym roku szkolnym. Wszelkie niezbędne informacje na stronie internetowej i BIP w zakładce Ubezpieczenia.
4. Wnioski, zaświadczenia i inne.